proffzetmedz

Proffzetmedz- Sidan med underhållning på hög nivå

**TIPS-INLÄGGET**

Publicerad 2011-12-31 13:42:55 i Allmänt,

I denna del av min blogg får ni tips på olika bra saker! Exempel:

Tips på bra rea på kläder
Tips till dig som ska ta körkort
Förklaring till hur du tjänar pengar på din blogg!
Tips på bra rea på spel tips på bra rea på Datorer,musik,filmer osv.. och mycket mycket mera!


Hur du tjänar pengar på din blogg eller hemsida.

Ett av sätten att tjäna pengar på sin blogg är att ha reklam, det är enkelt att fixa och kan göras av vem som helst. En bra början är att registera sig på en sida där man får dela ut reklam från dom. Gör ett konto på länken nedanför, sedan ansöker du om att få lägga reklam på din blogg, sedan är det bara att du ansöker till alla olika annonsörer som finns! Finns allt från spel,kläder,tobak och resor m.m.



För er som vill ta körkort.

Många köper böcker från bilskolan för ungefär 1000:- vilket jag tycker är helt galet! Varför gör ni det? Det finns ju så mycket bättre sätt och billigare en att få en bok med 300sidor som ingen kan lära sig av? jag fick 3fel på mitt skrivprov och jag kan erkänna att jag är riktigt osmart kille, och är väldigt trög av mig när det gäller att få in saker i huvudet.. Mitt tips till alla er som ska ta körkort! Registrera er på länken nedanför och börja öva på ditt prov redan idag och slipp betala onödiga böcker för 1000:-


Söker du kläder med bra priser?

Många av oss köper alldeles för mycket kläder till ett för högt pris! Mitt tips är att ni börjar köpa på sidor som det är REA på, nedanför här länkar jag några bilder som det är väldigt bra och fina kläder + REA. För lite yngre: För killar: För tjejer: För alla: För alla:

Många av er använder nog parfymer och annat goda saker till eran kropp?

Här är ett tips där det är billigare! och också


Nu kör vi vidare till SPEL
för er som gillar spel och annat ger jag er 3bra tips på vart man hittar billiga och bra rekommenderade spel!



Det var tipsen jag har för er just nu! Hoppas ni hade någon nytta av dom, har ni frågor kan ni ställa dom och jag ska försöka svara på dom!:) Tack och lycka till med allt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Proffzetmedz

Är en mycket känd person som skriver om livet! Följ med.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela